Sonntag, 21. Juni 2015

The Scent of Holidays

Hello there!

I hope you're also already in a big holiday mood. Exotic flowers, sunshine, sunglasses, warmth and pretty dresses. Perfect for a summer day... :)

This is the last photo set we took of me in a botanic garden a few weeks ago. Isabelle will show you some more photos with her last outfit in the upcoming days.

I loved my light dress with the colorful flower print on that day and I loved the smell of the plants around me. I wish I could take home some of them with me to keep that certain Jungle-feeling sometimes, it always reminds me of vacation in the south... 

Love,

♡   ♡   ♡

Hallo ihr Lieben!

Ich hoffe ihr seid auch schon so richtig in Urlaubsstimmung. Exotische Blumen, Sonnenschein, Sonnenbrillen, Wärme und hübsche Kleider. Perfekt für einen Sommertag... :)

Dies ist das letzte Foto-Set von mir das wir im Botanischen Garten vor ein paar Wochen aufgenommen haben. Isabelle wird euch aber in den kommenden Tagen auch noch ihr letztes Outfit zeigen.

Ich war total entzückt von meinem bunten, blumigen Sommerkleid und mochte den Duft der Pflanzen um mich herum. Ich wünschte, ich könnte ein paar davon mit nach Hause nehmen um dieses Dschungel-Gefühl zu bewahren, das mich immer an Urlaub im Süden erinnert...

Alles Liebe!
Elaine Valerie



1 Kommentare:

Moonstyle hat gesagt…

lovely dress!

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...